Beszélgetés Járó Zsuzsával és Mészáros Mátéval -
Járó Zsuzsa és Mészáros Máté pályája több párhuzamot is mutat: osztálytársak voltak a Máté–Horvai osztályban, éveket töltöttek az egri színháznál, aztán a Vígszínházhoz szerződtek, majd felmondták a sokak által vágyott vígszínházi létet és a szabadúszást választották. Új, közös bemutatójuk, az Egy nyári nap kapcsán beszélgettünk, de sok minden más is szóba került.
Euripidész: Hippolütosz –
… az a finom, szeretetteljes kommunikáció, ami a lány és a ló között kialakul, természettől távol élő városlakó számára ritkán látható élmény, amelynek alig van köze az Eurüpidész-mű előadásához, viszont nem egyszer eltereli arról a figyelmet.
Beszélgetés Mihály Péterrel –
…ma már ezek a felelősségvállalással kapcsolatos kérdések – nagycsaládos apaként – nyilván jobban érdekelnek, mint a szerelmi játszmák.
42. Színház: EuXIT -
... bármennyire is szeretnénk hinni, hogy saját sorsunkról minden esetben mi magunk döntünk, a gépezet, amelynek csupán jelentéktelen részei vagyunk, különféle hangzatos ideológiákra hivatkozva, bármikor bedarálhat minket.
Beszélgetés Pelsőczy Rékával -
Lermontov Álarcosbál című darabját április 21-én mutatja be a Budaörsi Latinovits Színház. A rendezője: Pelsőczy Réka.
Beszélgetés Lazici Noémivel -
„Kutatom a különböző térelhelyezési struktúrákat, kísérletet tettem arra, hogy a nézők egy ajtórésen át, a folyosóról figyeljék az előadást.”
Jordi Galceran: A Grönholm-módszer
…a pénz- és tekintélyalapú társadalomról és az abban boldogulni kénytelenek elkeserítő, szinte mindennapos kiszolgáltatottságáról mesél.
Sławomir Mrożek: Egy nyári nap -
Nem véletlen, hogy – a sok-sok „metafizikus” mellébeszélés ellenére is – a sikeresnek sikerül rászednie az örök vesztest. Ez ma is aktuális társadalmi látlelet.
Pintér Béla: Szívszakadtig -
...a színpadon ezúttal hiába keresünk tűhegyes, pengeéles társadalmi szatírát, politikának, kisszerű hatalmaskodóknak címzett csípős beszólásokat.
Martin McDonagh: Hóhérok -
A Hóhérok is vet fel érvényes kérdéseket igazságról és igazságszolgáltatásról, látszatról és valóságról, önmeghatározásról és a másik önképének rombolásáról, de az előadásban ezek a kérdések inkább csak gondolatcsírák maradnak, nem artikulálódnak világosan, feloldódnak a komédiázásban.