Szécsi Noémi Mandragóra u. 7. című könyvéről
Valóságos, illetve képzelt szituációk és figurák olyan szoros kapcsolata jön létre a szövegben, melyeket egy idő után szinte lehetetlen szétválasztani egymástól ebben az egyértelműen mai (rém)mesében.
A Bukta Imre-kiállításról
Ami pedig eltűnt, az eltűnt, vissza többé nem jön; egy traktor nem csinál paraszti életformát.
Kritika Lane Smith Ez egy könyv című könyvéről
Megszámoltam, és ha jól számoltam, ötvenkét mondat az egész, ebből tizenkettő egyszavas (csupa tagadószó), és a többi is olyan egyszerű, hogy egy ötödikes is minden nehézség nélkül el tudná készíteni az ágrajzát.
Kritika Steven Saylor A hét csoda című történelmi krimijéről
Novellaszerű ókori krimi a világ hét csodája színfalai között. Politika, árulás és a felnőtté válás szexualitása. Saylor a Nyomozó fiatalkori szemén keresztül láttatja az ókor rejtélyeit.
Kritika az Odaadó hívetek, Surik előadásáról
Sipos komikummal átitatott karaktere, játéka egészen másféle, követhető és érdekes irányt mutathatna a darabnak, el az epikusságtól (vagy ahogy a darab alkotói írják: a filmszerűségtől) a testben, mozdulatokban megformálódó színház felé. A kamaradarabot azonban ennél jóval „klasszikusabb" mederben tartja Bagó Bertalan rendező.
A Fészek Színház Romantika-előadásáról
Európa nyugati fertályának nagy részén természetes gondolat, hogy a nemzeti kisebbségek tagjai és a művészetet amatőrként művelő civilek is egyszeriek és megismételhetetlenek, ezért produktumaik is (ha magukról szólnak őszintén és hitelesen) utánozhatatlanok és felülmúlhatatlanok.
Mariam Petroszjan: Abban a házban
Féltékenység, szerelem és szex is van a képletben. A dekadens misztikum része, hogy a fiatalok házilag kevert bódító löttyökbe, alkoholba, folyamatos cigarettázásba és álomszerű, pszichedelikus élményeik révületébe menekülnek jövőjük kilátástalansága elől.
Elhangzott 2012. december 6-án, Horváth Ildi grafikus Kakaófelhő című kiállításának megnyitóján a Fiktív Pubban (Budapest VIII. Horánszky u. 27.).
Képes-képtelen „beszélgetés" Bihari Puhl Leventével
Darabolós gyilkolás esete forog fenn – ez beismerő vallomás, vagy korunk közérzete?
Beszámoló a Zsidó Filmfesztiválról
A főhős végül is pontosan ezt teszi: elrugaszkodik nem csupán apja, hanem önnön múltjának árnyaitól is. A traumáktól való teljes megszabadulás azonban csak a múlt eseményeinek feldolgozása és a személyes sorsok megismerése révén valósulhatna meg.