Kutszegi Csaba: Vacsora vagy lázadás?
Bertolt Brecht: A jóember Szecsuánból –
Akármit teszünk, ha nem vigyázunk, megértjük a szöveget, nem tudunk elmenekülni (csak ha otthagyjuk az előadást), tudatunkba mászik az üzenet.
Akármit teszünk, ha nem vigyázunk, megértjük a szöveget, nem tudunk elmenekülni (csak ha otthagyjuk az előadást), tudatunkba mászik az üzenet.
„…egymás nyitott-könyv életéből kihullott könyvjelzők” lesznek valamennyien.
A cetinjei Zetski Dom színészei elképesztően otthonosan mozognak azokban a szituációkban, amelyekről azt feltételeznénk, hogy tipikusan magyarországiak.
A Nemzeti Színház közel két és fél órán át szünet nélkül tartó és egy percig sem unalmas előadásának legérdekesebb vonása az, hogy láttatni engedi a hatalmon lévők szemléletét és az ellenzékük motivációit.
Fekete Ádám a leghétköznapibb dolgokról beszél a leg nem hétköznapibb módon: ez adja előadásai jellegzetességét.
…a komoly színészi erő, a magas színvonalú szakmai tudás szinte bármit színszerűvé képes transzformálni.
Igen jó, kiadós…
Értékekkel bíró, de felemás előadás született.
A naturális rögvalóság egybeér a csodával.
…nem is politizál a Stúdió K, hanem a politikai aktualitásainkat kitágítja, és a klasszikus görög irodalom felé mozdítja el a mérleget.