A kétfejű fenevad / Miskolci Nemzeti Színház
Itt szinte senki sem az, aminek látszik, nem azt mondja, amit gondol, a német-római császári sasnak két feje van, a hatalmi érdekek vezérelte igazságnak azonban ennél jóval több.
Esterházy Péter: Mercedes Benz / Vígszínház /
A Mercedes Benz műfaji megjelölése: történelmi revü, tétje tehát a szórakoztatás. Amit azonban bemutat: négy évszázadnyi magyar történelem, az nem éppen szórakoztató.
Ivan Viripajev: Részegek / Budaörsi Latinovits Színház /
Nem is részegek, csak az élet nyomorítja őket sárban, mocsokban fetrengő, értelem nélküli véglényekké. Még az is lehet, hogy ezek a szerencsétlen emberek nem is isznak.
Aesopus – Dargay Marcell – Fábián Péter – Parti Nagy Lajos: A nyúl füle /
Örkény István Színház /
Zsigmond Emőke gyönyörű hangon, kristálytisztán harsogja dala visszatérő refrénjét, amelynek első két szava így hangzik: „Basszátok meg!”.
Jonas Petter Aronsen: Az ember, aki elvesztette az időt / Vígszínház /
Valójában a néző az, aki elvesztette az időt és vele együtt a teret is. A színház önmagát idézi, önmagával dialogizál, a meglévőből dolgozik.
Nyílt tárgyalás // A Halál kilovagolt Perzsiából / Katona József Színház /
A decemberi premierhétvége a rendezőnőké volt a Katonában.
Spiró György: Az imposztor / Pesti Színház
…az, hogy „börtönben élünk”, valamint hogy az elnyomó hatalommal szemben ki kell vívnunk a szabadságunkat, szóval, ezek napjainkról szóló megállapítások.
Bertolt Brecht – Hanns Eisler: Galilei élete / Örkény Színház
…az inkvizíció „termékbemutatója” után visszavonja tanait, inkább szép csendben eszegeti a libamájat, és megírja főművét, a Discorsit, amely később a newtoni fizika alapművévé vált.
Pintér Béla és Társulata: Idegen test / Átrium /
Ez a kőkemény előadás nem bántó, gyűlölködő, hanem mélyen humanista.
Ödön von Horváth: Karoline és Kasimir / Budaörsi Latinovits Színház /
Hegymegi Máté fenti darabból készült gondolatgazdag rendezésének fő témája az evolúció kritikája.