Turbuly Lilla: Tébolyító karácsony
Sam Holcroft: Családi játszmák –
… érezni az egymásra hangolt játék adok-kapokját, a közös munkából felszabaduló energiát.
… érezni az egymásra hangolt játék adok-kapokját, a közös munkából felszabaduló energiát.
Lehetetlen küldetésnek tűnik az ibseni mű gazdag képi és gondolatvilágát egy az egyben színpadra átültetni…
Lose-lose játszma zajlik le egy helyrehozhatatlanul megromlott világban.
Az 1600-as évek eleje. Orosz Shakespeare-kor. Nem rózsák, hanem cárok, trónkövetelők, a semmiből támadt Ál-Gyimitrijek háborúja.
… a szatíra (?), a dokumentarista színház (?) eszközeivel próbálja a közélet és a politika elvtelen gerinctelenségét, céltalanságát és megvásárolhatóságát bemutatni.
…úgy őrzi meg a mese optimizmusát, hogy közben kimondja, néha a legjobb szándék sem elég. Biztat, de nem ámít.
Adott Vikke és Nellie, két negyvenes barátnő, akik hosszú évek óta nap mint nap beszámolnak egymásnak életükről.
A Riviera Girl több mint egy esti kikapcsolódást nyújtó új operett, amelynek előadásán rácsodálkozunk A Csárdáskirálynő ismert dallamaira.
Janikovszky Éva szövegeiből készíteni gyerekelőadást – az optimális célcsoport kiválasztásával – biztos sikert jelent. Erre a bravúrra készült a Hatszín Teátrum Az úgy volt... című teltházas bemutatója is.
… az a finom, szeretetteljes kommunikáció, ami a lány és a ló között kialakul, természettől távol élő városlakó számára ritkán látható élmény, amelynek alig van köze az Eurüpidész-mű előadásához, viszont nem egyszer eltereli arról a figyelmet.