Turbuly Lilla: Családi terror
Pintér Béla: A sütemények királynője
A szorongást visszük magunkkal az Ódry Színpadról, ha szerencsések vagyunk, és soha nem éltünk hasonló családban, akkor is.
A szorongást visszük magunkkal az Ódry Színpadról, ha szerencsések vagyunk, és soha nem éltünk hasonló családban, akkor is.
Egy 65 éves vénember udvariasan átadta a helyét egy 65 éves újszülöttnek.
Ebben a Liliomfiban a generációs különbség egyben generációs szakadék is.
A színházművészet értelemre és érzelemre egyaránt hatni tudó komplexitását nem helyettesítheti semmi.
...immár a saját, extrém és egyedi furcsaságaimat is az élet természetes részének gondolhatom.
Kik azok, akiknek a torkán simán le lehet dugni a legkülönösebb átváltozásokat is?
Felvállalni, megmutatni és megmosolyogni a saját gátlásainkat, helyén kezelni ezeket a különbözőségeket, ahogy ezt itt teszik, felszabadító is lehet.
Az utolsó néhány másodpercben az évad (ha nem az évtized) páratlanul gyönyörű, különleges színpadi történése látható: Fekete Ernő hangtalan kigurulása a halálnyílásba...
László Zsolt kitűnő játékából már ekkor megsejthetjük: a királlyal nem az a baj, hogy öreg és kezdődő demenciában szenved, hanem hogy ormótlanul hatalmas az egója.
Dosztojevszkij: Bűn és bűnhődés – KRITIKA
Bűnhődünk, és bűnbocsánatra várunk bűn nélkül is.