Witkiewicz: Vízityúk – szférikus tragédia / Katona József Színház
A darabbal először találkozó nézőnek minden bizonnyal kell némi idő, amíg belerázódik a folyamatosan a realitás, szürrealitás és az abszurd határán billegő történetszerűségbe.
Ifjú barbárok / Nemzeti Színház, MITEM 2023
Barbár B. és K. nemcsak egyszerűen kedvére gyűjtögetett, hanem kutatással egybekötött szorgoskodásuk eredményeként alakult ki a komponista Bartók zenefelfogása, páratlan zeneszerzői tevékenységének módszertana.
A katona története / Trafó -
Az előadás igazi őrültségfaktora a báb, ami a legváratlanabb pillanatokban pattan elő, és fordítja többször is visszájára a mese szomorúbb vagy éppen érzelmesebb részeit.
Fekete Ádám: Hat medúza egy tepsiben / Örkény István Színház -
Egy író lemond a nyelvről? Vagy kísérletezik?
Henrik Ibsen Babaház című darabja alapján: Nóra / Nemzeti Színház -
Terzopulosz Ibsen Nóráját (illetve az alapján készült előadást) is görög sorstragédiaként rendezte meg.
Aurélien Bory – Mladen Materic: Emlékszem, „Az Ég messze van, a Föld is” / Trafó
„…az időt térré alakító imaginatív színház talán a legköltőibb módja a játéknak, merthogy eredendően kép-szerű.”
Bartis Attila: A vége / Radnóti Miklós Színház -
Nagy vállalás A vége, és jó látni, hogy bírtak vele.
IV. NEXTFESZT / Trafó – AUTOBIOGRAFIKUS KRITIKA
Kutszegi Csaba, szólaltam meg, mire a gyönyörű nő: Néder Panni. Hírből ismerlek, folytattam a társalgást, mire Panni: hírből én is.
Vendégváró Fesztivál 2023 -
…a sokkoló erejű provokáció eszközével is élnek, például baltával feldarabolnak egy (megfőzött) disznófejet, melynek belső részéből állati módon lakmároznak…
Ferdinand von Schirach: Isten; Kárpáti Péter: Szaturnusz gyűrűje / Örkény István Színház
Az Örkény Színház nem először kísérli meg, hogy nálunk még nem bevett, kísérleti formákban beszéljen társadalmilag fontos kérdésekről.