Hagyom változni a karaktereket – és magamat is

Beszélgetés Körmöczi-Kriván Péterrel -
Dráma nélküli drámával folytatódik a Líra és Logika Teátrum Írta és rendezte című olvasószínházi sorozata a Jurányi házban.
Dráma nélküli drámával folytatódik a Líra és Logika Teátrum Írta és rendezte című olvasószínházi sorozata a Jurányi házban.
Kap is szépen, lazán az orcájára a múlt kommunista és a jelen NER-rendszere, erre a Trafó közönsége boldogan vevő.
A covid is adta, hamar el is vitte, de most folytatódik az „Írta és rendezte…”-sorozat -
Megnézhető a Francia négyes felvétele, szeptember 7-én bemutatjuk az Odüsszeusz 2.0-t
Ez a tizennégy év most, a Jordán Adélról készült előadással véget ért.
Az itt színpadra került alkotások nagyobbik része csak néhányszor ment le otthon; elképzelhetetlen idegi, szellemi, mentális és fizikai összpontosítás hozta létre a kisvárdai seregszemlét.
A közbeszéd gyakran egybitesre butuló megnyilvánulásaihoz viszonyítva kifejezetten üdítő, amikor egy előadás a saját eszközeivel, valóban és komplexen hozzá tud adni valamit a társadalmi problémák megvitatásához.
A hesszelők tulajdonképpen mi vagyunk…
Július 4-7. között tartják a fesztivált.
Meddig tart a szabadság a szerelmi kapcsolatban? Hol húzódnak a határai a kapcsolatnak, és meddig érdemes fenntartani egyáltalán?
Jelenléte annyira erős, hogy akkor is érezzük, amikor nincs a színen.
A nézők a kávézó asztalainál és bárszékein ülnek, a színészek közöttük játszanak, akcióznak, és rendszeresen kiszaladnak a Tűzoltó utcára, ahol folytatják…
Vidnyánszky furcsa, kortalan mai korba helyezett Rómeója a jelen társadalmának lenyomata.
Végy egy csipetnyit a horgolt világ puha melegségéből, add hozzá a cirkusz akrobatikus varázslatát, és kész az önfeledt gyermeki boldogság. Vigyázat, jókedvet okozhat!
Tegnapelőtt volt, most van, de hogy holnapután lesz-e, azt csak a jóisten, meg Bihar megye tanácselnöke tudja. Mi az?
A helyszínválasztás több szempontból is telitalálatnak bizonyult. A debreceni futballstadion kezdőkörében zajlottak ugyanis a vetítések.
…egy élete elején álló generáció közvetíti a létezés totális értelmetlenségét.
Egyetlen olyan felvétel volt, amelynél azt érezhette a néző, hogy inkább színháztörténeti kuriózumként került a műsorba…
…ebben a nehéz időszakban a színészek, alkotók többsége talán még erősebben vágyik a visszajelzésre.
Egyszerre vagyunk katasztrófaturisták és katasztrófák, mi vagyunk a számok és mi vagyunk a számvetők is.
A felmenőink által elkövetett szörnyűségek miként gyűrűződnek be az utódok életébe, és miként pecsételhetik meg azok sorsát?